Diensten voor bedrijven
Conceptontwerp & Activering
Hospitality & Incentives
Onderzoek & Advies
Sponsorbeleid & Management

Diensten voor sporters
               & sportorganisaties

Sportmarketing
Management & Organisatie
Communicatie & PR
Onderzoek & Advies
Sponsorwerving
Relatiemanagement

Over Mediability
Vacatures
Contact

Sitemap
Sportmarketing-woordenboek
Mediability :: Diensten voor sporters & sportorganisaties ::

Onderzoek & Advies

Voordat u bepaalde belangrijke strategische keuzes maakt, is het verstandig om onderzoek te doen of professioneel advies in te winnen. Hebben uw sponsors bijvoorbeeld wel behoefte aan een businessclub? Hoe kunt u internet benutten voor betere interne en externe communicatie? Dit zijn slechts twee voorbeelden van vraagstukken die u aan Mediability kunt voorleggen.

Onderzoek :: Gedegen empirisch onderzoek is onmisbaar voor belangrijke vraagstukken en beslissingen. Daar schakelt u Mediability voor in. Wij zijn academisch opgeleid en gebruiken wetenschappelijke methoden. Wij weten hoe een betrouwbaar en nauwkeurig onderzoek moet worden opgezet. Wij kennen de sportwereld en sportbranche.

Eerder onderzoek :: Wij hebben in het verleden al vaak onderzoek uitgevoerd gericht op sport. Wij onderzochten bijvoorbeeld de effecten van sportsponsoring op de identiteit en het imago van organisaties, de voorwaarden voor optimale sponsorexposure en de behoefte van sponsors aan een businessclub. Uw vraagstuk is onze opdracht!

Advies :: Wij kennen de sportbranche en de wereld van topsport; wij weten hoe de markt in elkaar steekt. Als u constateert dat er onvoldoende deskundigheid, kennis en ervaring is in uw organisatie, schakel ons dan in voor optimale resultaten. Wij adviseren u op basis van wetenschappelijk onderzoek, onze eerder uitgevoerde onderzoeken, onze kennis en onze ervaring.

Contact :: Leg uw vraagstuk of opdracht aan ons voor via de contactpagina, onderzoek@mediability.nl of advies@mediability.nl.



Trefwoorden: sportmarktonderzoek, marktonderzoek, sport, sportmarketing, kwalitatief onderzoek, kwantitatief onderzoek, literatuuronderzoek, effectmeting, effectmetingen, exposure, empirisch